Alla inlägg under juli 2010

Av Lovisa Lindekrans - 20 juli 2010 00:54

Hejsan bloggen!

Dagen började med att mamma väckte mig runt halv 1, då sa hon att Linda och Emma , Lindas kompis skulle gå ner till sjön och bada :) Så ja då gick jag Linda, Emma och hundarna ner! Cindy har aldrig badat i sjön förut så hon va väl en liten badkruka men när jag lyfte i henne så simmade hon glatt in 3 sekunder sen skulle hon upp på min luftmadrass...Fick en fin bild på henne lägger in den sen:) Imorrn eller ja idag , tisdag.. ska jag gå på en " dejt " med carlis<3 vi ska se komissarie späck. Har redan sett den en gång förut men... Jag ser fram emot att gå på bio men honom:) Efter sen på kvällen gick Mamma , Linda och Emma och jag fast jag red, ut på mellingeholm:) Vi hade hundarna med oss:) sen när vi kom hem åkte vi o köpte glass och sen tittade vi på film:) vi tittade på Allt För Min Syster, den va rätt bra, lite tårar i ögonen men jag grät iallafall inte.. lite förvånad faktiskt hah :) Snart ska jag väl sova :) Här kommer lite bilder:)


  

           

På den här bilden ser jag dock ut som en kines :) 


Av Lovisa Lindekrans - 18 juli 2010 17:57

Hej!

Idag har varit en riktigt slapp dag... Har inte gjort ett skit.. Pappa håller på att grilla hamburgare där nere tror jag så de ska bli god middag iaf :P Efter maten ska jag ner och rida ska se om mamma kan ta några bilder. Isåfall kommer de upp på facebook och kanske några i bloggen oxå:) Jag gick upp runt halv 1 idag, städade mitt rum, sen vare frukost för lovi:) Sen dess har jag inte gjort någonting, jag har hjälpt mamma lite nere när hon skulle kamma hundarna annars inget annat! Kommer ett till inlägg på bloggen senare ikväll :) Kommentera gärna!


Hadebraa!

XOXO LOOOOVIIIEE!!<3

Av Lovisa Lindekrans - 18 juli 2010 01:54

Hur naturlig är du?
(alla tjejer måste göra det här)

Du har:
(x) Mascara över 100 kr
 ( ) En plattång
(x) En locktång
( ) Designparfym
( ) Fondation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
( ) Olika sminkborttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
( ) Parfym över 300 kr
Summa: 4

Du:
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag- inte på sommarn.
( ) Använder kajal varje dag -||-
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
(x) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad
Summa: 2

Du har:
( ) Tonat håret
( ) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
( ) Tagit hål i öronen
summa: 0

Total: 6
0-10 Narturligtvis narturliga tjejen!




orkade inte skriva dom andra...:)


Av Lovisa Lindekrans - 17 juli 2010 23:31

Hej bloggen!

Andra inlägget på min blogg! ;) men idag har jag varit ute i vidja, farsta hos min morbror Dennis med Mamma , Pappa och Mormor! :) Jag var som vanligt trött.. men jag fick klippa gräsmattan sen på en sånhär åkgräsklippare:) de va faktiskt riktigt kul! så de va de jag höll på med, sen grillade vi lite korv till lunch:D

När vi kom hem blev det mat från pizzerian och sen ner till stallet en snabbis och titta till min vackra ponny:) Sen blev det film med Mamma och Pappa:) Vi tittade på Kenny Begins :) Både Mamma och Pappa tyckte att den va dålig men jag tycker den är bra :) ja så nu sitter jag här och äter lite godis ifrån ålandsresan:) Ja mer kommer imorgon:) tyvärr inga bilder idag! har inte tagit några...:/ hehe


Hade bra! Puss&kram!

Looooovviii!<333

Av Lovisa Lindekrans - 17 juli 2010 03:15

Ja, första inlägget på min blogg :) <3 har svårt att sova.. hatar de.. idag åkte min kompis elin hem.. tråkigt men hon kommer tillbaka:) sen har jag ridit med amanda oxå vi red ner till sjön och badade lite med hästarna sen badade vi utan hästarna oxå :) de är grymt varmt nere i sjön:) Cindy min hund har däckat i sängen och jag försöker sova lite men de går sjukt dåligt.. ja mer kommer imorgon:) hoppas alla mår bra där ute :) sov gott :)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards